Lämnar detta fält tomt

Lillfjomp ville inte sova alls nyss, övertrött men lika busig och med en inte allt för balanserad gång stapplade han omkring här med jordens flin och var jordens sötaste.. underbara hjärtat mitt.

Jag är inte helt hundra, men jag skulle tippa på att jag är extra virrig i kvällshatten idag. Inget jätteovanligt, men jag har letat efter min jacka som borde ha hängt på sin plats i hallen, men den liksom hängde fint och ordentligt runt en krok i badrummet. Det måste väl ses som helt ok om jag skyller på gröthuvud-efter-graviditet ett tag till va?

Jag behöver helt enkelt en hel natts sömn. Innan jag virar in håret med den efter duschen också.

Annars trivs jag rätt bra här i soffan ihopkurad under täcket, en glass i handen, mannen brevid,
fjärrkontrollen som evigt söker det där bra programmet som man (vi) kan tänkas vilja se en sånhär mysig ..måndag.

Och sedär, nu börjar det visst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0