Här var det pyssel..

Sådär som jag gjorde tidigare i köket, med kalket. Det har jag nu gjort i badrummet, fast inte i samma färg.
Men det är fortfarande någonting som är lite...sisådär. Jag tror det är dom där trista fogarna, det får jag ta och fixa imorgon.
Bestämt!

Vi har ätit god-lunch med Eva, hon bjöd på panerad torsk med lime/citron, potatis, grönsaker, sås och det är ju inte fy skam att få serverat.

Sen har det varit fullt ös hela kvällen, jag svettas lite känner jag.
Man måste vara snabb när man har en skål chips och en dip ståendes hos karln i vardagsrummet och man själv sätter "kakel" i badrummet. Det blir en hel del spring mellan varven..
Nä, en tandborstning på det här.


God natt me er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0