Det var som om jag fick vingar

Phju, sicken skön känsla.
Hela veckan har jag känt att jag legat efter med skolan, har inte vetat vad jag ska skriva, hur jag ska skriva eller vart jag ska börja. Igår var det värst. Men idag så har jag skickat iväg inlämningsuppgifter, bara sådär *svosch*.

Det betyder ju förstås att jag har jobbat in resten av veckans arbete på 1 dag, när det säger svosch alltså. Så nu är det bara den här nervösa väntan på en rättning. "K, 1 eller 2"
Men hey, jag har pussat en snigel en gång, och det är väl snäppet värre känner jag.

Nu kan jag sova gott.

Hela dagen har vi busat, jag och lillskrutt. Han har lärt sig att hoppa jämfota, så han hoppar, och hoppar..och oj vad han hoppar, springer- och hoppar. :love:
Dansar och hoppar, skrattar och hoppar. Ja, ni kanske förstår vad jag själv har fått hoppa omkring, jag känner det i benen. Dom sjunker ner i sängen som två blyklossar, känner dom knappt.

ååh fy jäv... benen ligger kvar, men jag hamnade på golvet.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0