Så himla mysigt

Lill-tin hade somnat, jag låg i soffan och multna och mannen var och tränade ett pass på gymmet.
Jamen ni förstår hur tråkigt jag måste ha haft det?

Efter lite om och men så tog jag försiktigt upp den lille björnen som sov, la han med täcket i vagnen, tog på han en fleecetröja, bäddade in benen, la hans armar om favvisnallen och gick ut på en minst sagt härlig promenad i skymningen.

Jag gick och nynnade på Idas sommarvisa och tjuvkikade ibland in på trädgårdarna där det satt folk som hade det mysigt med mat, grill, blommor i massor, lite musik och dom dova ljuden från bestick som möter tallrik.

Avundsjuk är vad jag är..jag vill, vill och vill verkligen ha en trädgård!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0