Mysig park och bacon i sallad

Min söta vän Annie var ju här med sin lika goa son idag :)

Efter lite shopping på Jysk åkte vi hemåt, sprang in på affären och irrade runt på jakt efter godsaker att ha i en sallad. En annan tjej med kundkorg längre bort hörde oss och tipsade om pesto.
Då var vi illa tvugna att testa det.

Väl hemma slängde vi ihop en förjäkla god pastasallad, med diverse grönsaker, pesto och saltig bacon.
MUMS säger jag bara!

Recept med bacon

I parken var det full rulle, poolen var öppen och det plaskades överallt. Det fanns hängmattor att hyra och uteserveringen var öppen, stora öppna gräsmattor och lekparker runt omkring..där kommer vi garanterat att hänga mest hela dagarna.
Jag bara älskar sommarns goda sidor, när det bjuds på blå himmel med skinande sol och svala vindar!

Nu slänger jag mig i soffan och vilar benen fem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0