Jag vet, förlåt mig

Dåligt med uppdateringar nu.
Men jag, Annica och grabbarna grus har suttit i lekparken och haft det trivsamt en stund.

En pizza i parken

Jag har ju ingen flashig Iphone eller en mobil som jag kan gå in på blogg.se med och uppdatera så fort minutrarna tillåter. Men det vore ju skoj, ska försöka fixa det på något vis!

Den telefonen jag har nu.. den har varit med om en hel del resor. Åkt i golvet minst fyrtioelva gånger, varit på besök i småttingmun, blivit frusen, åkt runt bland köttfärssås, dykt ner i några vattenpölar och allt detta för att jag har en sån underbart nyfiken liten filur...och mobilen är fortfarande alldeles fungerande och fin!

Hursom. Jag ska bättra mig kära ni.
 
Kvällen är ung och nu tänkte jag fortsätta måla en liten söt vattenkanna.
Köpte den på Panduro Hobby, tänkte att den skulle få pryda balkongen sen när den är klar.
Kanske en blomma i den, eller kanske en blomma på den?

Nåja, fint ska det nog bli.

/Ha en trevlig kväll







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0