Du är välkommen

Nu är det sådär kvavt och eländigt, huden liksom klibbar sig fast i läderstolen.
Så, åskan?..det är bara att komma igång..nu, närsom..det är helt ok för oss.

Det började sippra ner när jag gick hem från provskrivningen nyss, inte så kul.
Dom flesta sprang, å jag var cool.. sakta pulsade jag fram i mina hala slip-in.
Oavsett takt, så regnade det.
Den dagen man kan springa igenom strålarna för att inte bli blöt, den dagen finns robotar som i annat fall kan hålla ditt paraply och eventuellt lyfta dig hela vägen hem!
(Alltså, det ser så himla fånigt ut när man springer ifrån regnet med ett paraply..kom igen liksom).

Nu börjar det bli mörkt här utanför...
Så: soffläge, en extrem-kudde och åskväder!

Ha det så mysigt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0