Well, hello!

Film, film och åter film.
Det här med att sitta med studieboken framför näsan och tv´n i ögonvrån tills jag somnar får jag sluta med. Det säger ju sig självt att man inte vaknar pigg efter ett sådant god natt!

The town. Jättebra film, se den ni som inte redan gjort det. 

Tidigare idag kom Faffa, Susanne och vovven över på en mumsig fika. Det gillar vi!
Och speciellt lillsnoris♥ som har frågat efter faffa varenda dag, morgon och kväll sen dom sågs sist. Och det var på midsommar i en hammock i Köping. Och den där hammocken mina vänner, den har han pekat på även när den är tom och sagt "faffa..faffa". Det är en himla gullig unge jag har!

I skrivandets stund tänkte jag även lägga upp en bild på tjusiga presenter jag fick idag när dom var här, men så ser jag att det inte finns någon bild. Typiskt va?! - ordnar det imorgon!

/En som får presenter utan någon speciell anledning och tycker att det är himlahimla jättegulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0