Toppenmys liksom.

Hallåj på er.. nu är vi hemma efter underbara dagar med mysigt folk i Köping.

Sommar- och semestermys med födelsedagsfirande av lille Chalire och farbror Peter, fina och smaskiga tårtor, bullar och presenter. Dagar med svalkande poolbad (för icke-badkrukor), kortvariga men våldsamma fotbollsmatcher/turneringar med flåsiga pauser och absolut lekparksbus för barn med myror i brallan.

Festliga måltider, het sol på stora verandan med plaskande barn i poolen och vilostunder i hammocken.

Årets första orm skymtade vi i skogsbrynet idag, blä alltså! Skogspromenad avslutad.

Vi tog ju också en heldagstripp till Skara sommarland där vi självklart badade (även jag, badkrukan), halkade ner i en del mindre och en del större rutschkanor, flög ner med gummiringar i andra kanor och snabba gummibåtar i helrör, satt i läskiga och magkittlande karuseller och drog ett par oshyssta nitnummer i lotterihjulen.

Vi träffade även på solen, faktiskt mest hela tiden och alla var på toppenhumör.
Bara bäst liksom!

Den här sista dagen var dessvärre trist. Jag ville inte åka hem. Inte alls!
Jag tänker flytta dit, bosätta mig där!

Köra en Ove Sundberg.



Kommentarer
Postat av: Peter

Det va jättemysigt att ha er här. Hoppas på en Repris snart. Theo va jätteledsen när ni åkt och Charlie tjatar redan efter Tobias. :)

2011-07-28 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0