Ögonen på trekvarts och uppknäppta jeans.

Bekvämt.
Och nyttigt efter en sånhär härlig och något hängig onsdag.

Vaniljgifflar till kvällsfikat, fanta- wild berries i glasen och kanske några nävar kryddiga popcorn.
Det är supergott att ha smörpopcorn, och sen strö på med salladskrydda. Tro det eller ej!
Citronpeppar är inte heller helt fel, fast jag tar nog kanske lite grillkrydda trots allt..

Såatteh, här liggar jag och äter massa gott för tillfället.
Inget jag lider speciellt mycket utav, det är ändå på gränsen till att jag kommer få åka vissa karuseller när vi är på Skara sommarland. Det är mest barnen i förbifarten på rutschkanorna jag oroar mig för. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0