Medans det är såhär tråkigt..

..så fyller jag i en lista, det var ju jättelänge sen jag lät tiden rulla på en sådan.

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej!
Något husdjur : Vi hade en hamster, men han dog för ett tag sen. 
Någon favoriträtt : Mammas lasagne och korvstroganoff, vägrar välja en.
Någon flick/pojkvän : Jajjemensan, en riktigt snygg sådan ;)
Puder på dig : Nej inte just nu, ibland kanske jag duttar på lite solpuder.
Några framtidsplaner : Jag är ju iofs sugen på en trädgård vilket betyder att vi måste flytta snart..och då ska jag ha börjat jobba igen osv. Det är planen!
Gymkort : Usch, hemskt och skriva det men jag har aldrig haft ett.
En homosexuell kompis : Tror inte det.
Duschat idag : Yes, och badat.
Någon kompis som snarkar : Förmodligen, en pojkvän som gör det i alla fall!
Några mvg:n : Jajjemen. 
Någon som förstår dig : De närmaste och käraste!
Fikat idag : Apselut, kaffe och kaffe.
Nagellack : Aprikosfärgat
Någon vän som bor i ett annat land : Ja, och hon vägrar flytta hem!

VEM ? ..
Avskyr du : Avsky är nästan för starkt, men jag gillar inte Petra Mede. 
Hånar du : Hmm, har inga namn..men ibland händer det.
Längtar du mest efter : Pappa och min syster.
Stör du dig på : Jag har berättat om det innan nångång
Gosar du med : Mr J och lilleman
Lagar mat : Min sambo lagar jättegod mat
Diskar : Vi vuxna här hemma
Tror att den är någon : ....alla är väll något ?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Hus & Hem
Buss åker du oftast : Bussen som kommer först, men jag går hellre.
Frisyr har du : Halvlångt, lite ruffsigt ljusbrunt med några gamla slingor, kör på uppsatt i klämma eller så.
Årstid föredrar du : Våren.

VAD ? ..
Gör du nu :
Ligger jättebekvämt i sängen och skriver en lista.
Använder du för smink : Mest neutral make-up. Make Up Store´s produkter är favoriten.
Är roligast just nu : Att det snart är morgon igen.
Har du på dig nu : Oj, lämnar den frågan ett tag.
Har du för smink idag : Ingenting.
Äger du för skor : Mest sommarskor, sandaletter och slip-in.
Har du för storlek i skor : Mellan 36 och 38 - beror helt på skorna!
Läser du för bok : Idagsläget läser jag bara studier.
Ska du göra nu : Sträcka mig efter vattnet, ta några klunkar och sen tänkte jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0