Jag var bara tvungen att köpa ett par Crocs

Idag kom våran bäste Christoffer på besök, så vi åt wok och sällskapade i vardagsrummet innan vi åkte iväg och handlade på Ica och XXL.
Dom här skorna fick följa med hem från butiken XXL för bara 199 kronor, och gladast blev lillsparven ♥. 

Det kan också vara så att jag är riktigt sugen på att köpa ett par till mig själv också, synd är det att jag har lite större fötter än såhär. Ju större dom här skorna är, desto mer tycker jag läckerheten i dom minskar.

Men i mini-size är dom ju hur söta som helst.
Han tyckte dom var så läckra och skulle apselut inte ta av sig dom när vi gick in och han testa om man kunde göra allt med dom. Man kunde lägga sig ner i trapphuset och ställa sig upp fort, rulla runt på golvet, balansera på blöjpaketet, hoppa över tröskeln, klättra med dom eller sätta sig på huk och hoppa upp..och hela tiden höll han koll så att skorna följde med med ett stolt leende. Underbara unge!

Crocs är sötast på små fötter


/Har världens goaste barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0