Min födelsedag

Min födelsedag har varit helt underbar.
Jag blev väckt med sång och paket innehållandes denna sjukt sköna OnePiece.. sambon skulle absolut inte bli ledsen om jag inte gick ut såhär. Ååhnä..den är grymt skön och snygg- att bära inomhus!



Min mormor och morfar kom hit och åt oxfilé med ugnsbakade potatisskivor, sallad och lite sås..det smakade jättefint. Där fick vi till det, glasstårta till efterrätt (en favorit).
Mera presenter bl.a krämer, badtillbehör och pengar.
Nu ska jag skämma bort mig lite extra med långa, härliga och väldoftande bad på kvällarna.. och sen mysa i den nya dressen.

Det delades ut julklappar också så dom andra fick öppna lite dom med.
Nu tror jag julen är slut på riktigt.
Finns inget spår av den kvar (förutom snön, men är det vårfåglar jag hör?)

Jag har iaf haft en jättefin födelsedag ♥



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0