Man vill ju inte vara onödig

Ibland när nappen har åkt ner på marken så bara struntar jag i det. Lugnar mig med att jag inte behöver tvätta den hysteriskt, speciellt såhär års när folk går omkring och är snoriga, spottar och trampar i en och en annan hundbajs. Men även sådär års fast det syns ju mer på sommarmarken.

Napphållarn, den va bra tills lillgrabben kom på hur man öppnade upp den och placerade den i munnen istället.
Här har vi köpt upp nappar så det räcker och blir över.

Blir över är precis vad dom blir.


Kommentarer
Postat av: johanna

Har du varit kär någongång? Har du aldrig varit kär? Hur kändes det för dig? :)



En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig. Jag lovar! :D

2011-01-25 @ 23:20:05
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0