Lille Lennart..

Igår kom Eva hit och hon hade med sig rostbiff och tillbehör, hon lagade till en läcker potatisgratäng och allt blev suveränt. MUMS..
Så fick jag presenter också, thihi.

När jag ska gå in i T´s rum så hittar jag lille Lennart helt livlös i buren, han bara låg där..helt stilla.
Stackarn har dött, men dvärghamstrar blir ju bara 2-4 år gamla och han skulle bli 3 nångång det här året.. trist!

Vi var ju på jakt efter en härlig pyjamas..men det fanns bara sparkdräkter och det är bara jobbigt nu för tiden när man ska byta blöja. Han kan fortfarande ha sina "gamla" pyjamaser i  st 68..så det är ju inte hela världen.

Nu blir det en liten nap och sen ska jag pyssla lite med dekorplast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0