Det vore lite skönt

Hur vore det om någon tänkte:
-Nä här var det fullt, jag tror jag tar nästa tunnelbana istället..som ändå kommer om 3-4 minuter?
-Oj, det blir inte bättre för att jag springer rakt in i folk..jag missar tåget varje gång iaf.

Är 5 minuter så himla viktiga..

Det kan omöjligt vara så överallt..

Känner du igen dig på minst 2 punkter?
*Du inser att du egentligen är ett riktigt ego och tänker bara på dig själv jämt å ständigt?
*Det är viktigt att komma hem, NU, allt utom hemmet känns främmande!
*Du inser att du är lika stressad som alla andra och passar bra in i samhället?
*Du irrar omkring och är på väg men vet egentligen inte vart du ska..
*Dina tankar är hemma men du är på jobbet, är spisen av?

Då skulle jag börja ta det lite lugnt...
En flytt mot en lugnare stad?
Ett hus lite på landet..?

Ja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0