Den fantastiska borsten...



Svinborsten. Den ska vara mer skonsam mot håret- tur för mig att jag fick en sådan idag. Av min älskade mamma.

Jag vet inte hur jag lyckas, men jag får alltid en liten smal dread på samma ställe bak i nacken. När den ska borstas ut så följer liksom hälften av allt med borsten bort från håret, inte så kul (varje gång).

Nu enas jag med den nya hårborsten och märker att det går bra, and i LOVE it..den bästa borsten som finns. 

Vi har precis kommit hem från mamma och jag är riktigt seg, trots att jag tagit en nap tillsammans med lillen. Men annars har jag inte gjort ett smack idag.
Jag lämnade lägenheten helt ostädad när vi åkte och det förändrades inte för att vi kom hem. 
Ska bli så skönt å bara vänta med det tills imorgon bitti.

För övrigt så har jag köpt lite dekorplast igen och tänker klippa och klistra lite..mer får ni se sen.

Nu blir det maaaaat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0