Tänk om..


Jag hade egentligen tänkt slå till med ett "dåligt bloggande idag"-inlägg. Men jag kände att det kanske inte skulle spela så stor roll, det har ni ju redan förstått. Att jag bara legat lite på lä idag och säkert har åkt till Bahamas och sitter och glassar på en kall drink i den varma solen, är lite lagom solbränd och varvar med skuggan och ett glas vatten.

Men så är det tyvärr inte.

Jag sitter här i soffan med frusna tår, med snö utanför fönstret, lyckligtvis 0-gradigt och solen är iaf aktiv på dagen. Men jag är fortfarande blek..

Men å andra sidan har jag en förjäkla het sambo, underbaraste sonen och är därmed väldigt lyckligt lottad..
Och det värmer ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0