Tamejtusan

Imorse när jag vaknade letade jag ivrigt efter en liten laptop som troligtvis kunde ha kommit idag. Men jag kunde inte hitta den. Inte någonstans.
Jag förstår om ni inte vill kasta ner den/dom i brevlådan och det finns ju en risk att grannarna snappar åt sig den om man ställer den utanför dörren. Men dörrklockan fungerar och jag sitter säkert vid brevlådan och tjuvkikar redan när jag hör hissen...så ring på för all del.

___________________________________________________________________________________

Lina, Annica+barn har varit här. Vi kikade lite i centrum efter...en laptop. Men 3-kiosken lurade mig i en fälla, jag vet inte om jag ska gå på den. Visst, jag skulle få min dator, skulle ringa gratis till alla med en telefon som även ingick i paketet (och abonnemanget)...men hur många skulle ringa mig, inte alla va?

När jag i grund och botten bara var ute efter en mini-pc.
Ska jag ha en mobil då också?

Jag har ju kontantkort, det kostar mig knappt 50 kronor i månaden (i snålaste fall).. Det tyckte dom var konstigt...Men väljer man 3 så..ja då får man som sagt en ny telefon också. Men är det värt det, är ju frågan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0