Men beslutsångest då?

En Ipad eller mini-laptop.. inte så svårt att välja kan man tänka.
Men jo.

Har precis kommit hem från Kista där vi knatat runt, och knatat runt...och det är inte alltid lätt i det centrumet vill jag lova.
Jag handlade ingenting annat än lite saft och snus,
det var mest Annica som lassade hem 2 par skor och lite kläder till hennes busunge.
Vi åt mat på Max och nöjde oss glatt.

När vi kom hem efter en ganska så smidig tågresa fanns det mer mat på bordet och lite överraskningar :love:..

Nä nu vill jag mysa lite innan det är dags att plötsligt vakna igen...
Natti natt..

Kommentarer
Postat av: Floorballs

Hej!

Riktigt fin & trevlig blogg du har, bra

jobbat:-)

Me like it:-)

Skulle oxå behöva snygga till min lite:-(

Ha det bra!

//F

2011-02-18 @ 10:01:22
URL: http://www.cashtips.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0