Kan någon plocka ut den?

Mums.
Hela kvällen har jag bara ätit, struntat i allt....och bara jäst. Jag struntade i dekoren idag, tyvärr. Fastnade vid lite arbete som jag fann viktigare.

Hursom, jag har iaf ätit upp skafferiet och lite av frysen. En liten bit glass finns kvar, man vill ju inte vara taskig. Och just när jag tänker på hamburgare, pommes och dipsås..så hinner mannen dyka upp innan jag ens hunnit fråga om han kan köra en drive-thru, med sig har han massa gott. Inga hamburgare, men bl.a pommes och salsa. Det duger alldeles fint.

Antagligen har min magsäck gjort en fin strapats och lyckats lägga sig som en stor påse i innanredet. Eller så är det en mask som stormtrivs!


Kommentarer
Postat av: Comberblog77

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-05-11 @ 09:00:02
URL: http://comberblog77.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0