I elva månader

..och snart 1 år, har jag fått lära känna den mest starka kärleken som finns. Om 2 veckor fyller han år, även om man typ har firat både dagar, veckor och månader så kommer nu den första, riktiga födelsedagen... känns bra, galet och helt fantastiskt men skrämmande.
Hallå, 1 år liksom. Det var ju inte alls länge sen han bara låg i min famn och gosade in sig, gjorde okontrollerade grimaser och hade en alldeles för stor blöja.. lillplutten. :love:

Så snart blir det kalas.

Vi sitter i soffan, äter, gäspar, myser.. och ja, den här dagen har väl inte varit så spännande. Sen har jag psykologiprov på onsdag (tror jag), känns sådär kul att inte ha någon aning. Jag kommer ju annars ha 1 vecka extra på mig.. så jag pluggar.

Så är det ju den här kända måndagen vi sitter inne på.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0