Det kan väl inte fortsätta såhär.

In&Finn.
Där inne hade jag kalas vill jag lova. Jag gick flera varv där inne, det var inte förrens jag såg samma ansikten igen där bakom knutarna som jag började tycka att det blev lite jobbigt.

När jag står i sådana affärer så är det farligt. Jag kom egentligen dit för en eller två saker..men väl där har jag redan börjat planera en helt ny inredning, så då tar det lite tid. Men det är sällan jag kommer så mycket längre.
En stor byrå, lite porslin, tavellist, ljuslyktor, kanske en fåtölj..och en rund matta. Och resten där till.
Det hade aldrig fått plats i korgen under vagnen.

Redan där har jag blivit lite bitter.
Men jag var det långt innan. Dels för att det började vrålsnöa när jag tycker mig hittat en bra tid att åka till stan på, och dels för att jag bara måste..bara måste acceptera att det inte finns någon bra tidpunkt om man ska handla i Stockholm. Dessa febrila människor..

Återigen, snön. Jag som längtade som mest efter sommarn nu. Det måste väl sluta vara vinter snart? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0