Det får ju inte ta slut..

Ingenting alls förutom sömn, mat och lek har blivit gjort idag.
Vi har bara myst, och varit lata.

Som tur var kom världens bästa svärmor hit och gjorde oss sällskap.
Vi upptäckte att kaffet tog slut, det fanns ingenting kvar i botten i kaffeburken.

Säker på skafferiet skulle jag ta fram det nya paketet, som skulle ligga där längst upp. Men där fanns inget...inte i nåt skåp. 
Och det får ju absolut inte hända. Man kan inte somna på kvällen om man vet att det inte finns kaffe hemma till morgonen när man vaknar. Det går icke.

Tänk att då är det bra med en sambo som jobbar sent, som kan handla det på vägen hem.
Men vi fick iaf våra koppar för kvällen..

Men nu har hon åkt, lillen sover och mannen har inte kommit hem...jag ska slänga mig på soffan och vänta in Solsidan..och mannen...och sömnen.

En seg söndag, precis som det ska vara..


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag missade Solsidan för jag jobbade! Var det bra ikväll?

2011-02-13 @ 23:39:23
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Zylcarbon

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-05-05 @ 18:24:42
URL: http://zylcarbon.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0