Alltså, då vill man ju komma in sist..i BigBrother-huset

Att komma sist in i huset måste ju vara det mest omtyckta, mest för att alla andra redan är där och man är efterlängtad så att festen kan börja, men också för att minska risken för att de andras namn blir uttjatade på alldeles för kort tid. När man egentligen inte ens lärt sig vem som är vem.

Jag hade iaf velat komma in sist även om mitt namn är fint.
Men jag kommer nog vilja hoppa över första programmet på nästa säsong!

Men nu tror jag att det är dags att krypa ner under täcken i den uppvärmda sängen, det är ett stort plus att ha en het man. Det kan jag säga.

Men när han försvinner vid 6-snåret så hinner jag bara dra till mig hans varma täcke innan sötnosen från spjälsängen vill komma upp och avge värme 1 timme innan magen vill ha frukost.. :love: Det är en god morgon.

God natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0