Det är inte så att..

..jag har lust att hålla mig inomhus hela dagarna med ett täcke framför televisionen med en tekopp nära till hands bara för att jag är snorig, vilsen, febrig och varken känner doft eller smak.  

Och vi hänger ju absolut och verkligen inte hellre i lekparken för den delen heller.
För där kan vi ju smitta ner hela grannskapet, bli stungna utav solen och kanske tillomed få lite mer färg. 
Det vore ju katastrof.

Och sen är det ju bara så himla jobbigt att behöva hålla i sig hårt i barnvagnen inne på Coop om man exempelvis måste köpa med sig någon läcker sås till ytterfilén vi nyss käkade till middag. Ifall att jag kanske skulle känna mig vimsig och vara rädd att stupa ner på golvet mitt i matvimlet menar jag.

Ånej, jag är inte den som är den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0