Jag sätts på prov

Snart sitter jag i skolan och skriver prov, det känns inte sådär jättenervöst men det är mest för att det har gått så bra hitills.
Så vad skulle kunna gå fel nu, tänker jag.

Efter det ska jag på ett annat prov - pricktest.
Fast det är väl dumt av mig att tro att jag skulle kunna få göra ett sånt nu under allergisäsongen. Fel av mig!

Jag är enig med toarullen om att den här pollenfasonen naturen gett oss endast är för kunniga inom området.
För jag själv vet inte hur jag ska hantera det.

Vad säger ni där ute som är miljöagnostiker?
Vad finns för alternativ, går det att slakta ämnena i naturen som orsakat detta?
Det kan knappast vara meningen att människan ska gå runt och nysa och snyta sig hela tiden?

Eller ni miljömedvetna, hur undgår man att snora ner en toarulle om dagen? Gör man det som dom gjorde förr när det inte fanns något sånt, och hur gjorde man då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0