Ett stycke pinsam morsa..

Hur tänkte jag när jag skulle ut med polygripen och knipsa grenar till påskriset?
Om jag hade haft någon aning om hur sega grenarna är såhär års, så hade jag givetvis tagit med något vassare än en polygrip.
Min sambo hade förstås en aning och skickade därför med mig en kniv, typiskt att det var den jag fick använda mig utav tillslut iaf.
Typiskt, typiskt killar.

Björkar ska man väl ge sig på men det är inget jag når upp till, varken på höjd eller med ögat.
Det var riktigt pinsamt eftersom björkarna låg längs med stora vägen, mitt på ljusa dagen står jag där med en polygrip i ena handen och drar i kvistar med andra handen. Sega grenar.

Vad folk sen tyckte om min superdåliga stil när jag står och förstör buskar och träd bryr jag mig inte om.
Det var ju bara praktiskt av mig.

Jag lyckades fylla barnvagnen med kvistar på alla ställen där det inte satt barn.. sen gick vi och skogen hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0