Åhoj, tjockis vare här

Kvasten höll inte riktigt farten och det var nästan så det skrapade i backen.
Tyngdkraft, tror jag det kallas.

Idag har vi haft helt underbart väder med en massa sol hela dagen.
Och den utnyttjade vi till fullo såklart.
Solbrända nackar, näsor och kindben är något man inte sett skymten av på länge så det förtjänade vi.

För övrigt tror jag att jag spricker precis vilken sekund som helst, magen står ut i lagom längd/bredd för att inte pressa in lungorna när jag om möjligt vågar andas för tugnt.
Men fondue med alla goda tillbehör och såser är sånt där som inte går att sluta äta, det bara fylls på i magen.
Och chips, påskägg.. MUMS räcker!

Här är det lugnt, trivsamt och fridfullt.
Jag tror att jag har sett 2 bilar idag, bara det liksom. 
Vi fick förstås laga våran egen middag idag... i fonduegrytan, men så ansträngande var det faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Saknar er redan och ser fram emot senare besök.

Fick dessutom farfar och Tobias på ett fint foto jag ska skriva ut och sätta i ram

kram

2011-04-24 @ 23:50:22
Postat av: Sandra

Ja det kändes jättetrist att åka hem.. men som tur är finns massa möjligheter att ses snart igen nu när J är ledig.



Åh.. :) va kul. Vi får se till att skicka ett "skolfoto" snart när det är dags också, dåligt med sånt nu när han är så liten haha..Kram

2011-04-25 @ 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0