Godmorgon eller inte god morgon..gnäll!

Sömnbrist inatt.
Tror jag somnade vid två, blev väckt vid halv tre och somnade om vid tre nångång för att bli väckt minst fem gånger till, sen ville lillfisen gå upp vid sju med sin mamma som inte alls är särskilt snygg för stunden med andra ord.

Varför har jag blivit väckt då, undrar ni?

I det här huset är det så att vi låter en del när vi sover, den ena lider mer utav det än den andre.
Jag är tyvärr en jäkel på att gnissla tänder (men jag har ialla fall en bettskena i värsta fall), den lille "pratar" i sömnen och min sambo gör något annat skumt ljud som ibland blir värt att sätta in öronproppar för.

Inatt hittade jag dessvärre inga sådana.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0