Typiskt.

När jag är som tröttast och ligger som bäst, så blir jag sådär hungrig.
Men köket ligger en evighet bort. Nej, jag rör mig inte en meter nu!

Vi har haft finbesök.
Kalasprissarna från Köping har gästat oss idag och denna gång var hela goa familjen med :).
 
Karlarna gick och hejjade på fotboll och vi damer hängde kvar hemma med barnen,
fikade, spanade lite bilder..spillde diverse drycker, lekte i lekparken och hade det trevligt helt enkelt.
Det blir mer partaj med dom i helgen..

För övrigt var det en liten kille som bestämde sig för att vakna klockan fem i morse..
Så nu hänger mina ögonlock verkligen på sniskan, snärta till mig någon!

En rejäl smörgås på det här och jag kommer somna gott..ögonaböj!
 
Oj, nu blundar jag redan..gohdnatt.
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0