Nu är jag klar

Nu har jag varit och klippt.. ungefär 2 dm på dom mest  drabbade ställena..och det känns ovant, minst sagt.
Men satan i gatan vilket mjukt hår jag fick.
Vet inte riktigt om jag gillar det (längden alltså).. annars vänjer jag mig nog rätt snart iaf!

Det fanns ingen möjlighet att komma undan när jag väl satt i stolen, men hon var snäll och gav mig bra tips.

Hon sade att jag hade jättefint hår, tjockt och långt.. ni ser :)!
Men jag får absolut inte vänta mer än 8 veckor innan jag klipper mig igen,annars måste jag klippa mig kortkort för att bli av med riset.

Som vi alla vet så är det inge bra att bleka håret, jag har tydligen lyckats bränna sönder mitt hår med blekning som mitt hår reagerat på, inte bra inte bra..!
Jag bör inte heller gå till någon frisör och bleka, men vi har ju solen som mer än gärna får göra jobbet i sånt fall.

Men tona får jag, vilken färg tycker ni :)?
Nä, jag bara skoja med er.. hehe.

Här har ni en alldeles nyklippt mig:







..hörs sen. Hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0