Lejonkaluffs i all ära, men ryt inte åt mig..snälla!

Go´kväll..

Imorgon är dagen då håret ska få sig en rejäl omgång av valfri frisör, jag har inte bokat någon tid eller så.. ifall att jag skulle få ett knäppanfall och ångra mig, eller vad som helst.

Jag har egentligen haft flera år på mig att gå till frisören men aldrig riktigt behövt, eller kanske aldrig velat.
Jag har väl en sax hemma, och jag har också kompisar som kan klippa. Så har jag faktiskt fått bra kritik över mitt hår så det har ju funkat jättebra.
Tills nu.

Och när jag nu ska gå till någon som kan sin grej så är jag beredd på en ordentlig åthutning, för sånt är frisörer bra på. Oavsett om det gäller färgning, klippning eller andra val man gjort i huvudkretsen. 

Speciellt om man säger "jag har gjort det själv..med en fiskars".

Finns det någon narkosläkare på salongerna nu för tiden?
Herregud, det här var alldeles för länge sen! 





 


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra+:)

2011-06-02 @ 12:26:20
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0