Att baka har varit min grej..

Bullar och kakor.
Det är liksom gott att äta, men farligt att ha hemma..så jag har struntat i det nu när jag ska leva lite sunt.
Fast nu har jag hamnat i en farlig fälla.

Mannen kommer hem med detta...ser inte så farligt ut vid ett första ögonkast..


Men när man grävde lite i kartongerna så hittade man lite av allt sånt där gott.
Det var bullar, muffins i olika smaker, tablettaskar och godis. Och lite dipkryddor.



Det blir ju ingen svår match för dom här godingarna att hålla sig borta, jag har ju redan lyckats roffa åt mig några av bullarna.

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja en header är ju väldigt snyggt att ha. Jag hade jätte problem med att få rätt filformat och allt på min header så det tog mig ungefär en dag att få det rätt.

2011-01-24 @ 23:58:32
URL: http://jjenniferagness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0