Egentid

Då menar jag verkligen egentid.
Endast jag..har hoppat i min mysdress, laddat upp med en skål nacho-chips (dom där nya läckra smakerna) och sitter och spelar Bejeweled. Lyssnar lite på små snarkningar från sovrummet och njuter av stunden..


Här om dagen klippte jag ut lite (bara lite) blåa cirklar till badrumskaklet, det blev inte så fint om jag ska vara ärlig -och det är jag. Hur tänkte jag liksom? När jag satte några cirklar på några få kakelplattor och inte gör klart det?

Så ikväll tänkte jag istället göra något annat..ovanför badkaret. Något som passar ett lite lesset badrum, piffar upp kaklet lite, inte ser för barnsligt ut..
äh vafan, hur ofta står någon annan i vårat badkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0