..i stora lass.

Att lämna barnvagnen hemma och gå ut och göra saker utan den är så himla skönt och.. fritt på nåt vis.
Man tar bara på sig skorna och går ut liksom. Inga bökigheter.

Imorse blev det en promenad ner till affären och hem, in i någon buske och känna på barr, ta några extra varv runt skojsiga bilar, stampa på brunnar och stå helt stilla ett par minuter. En kort men ganska lång promenad, vanligtvis tar det fem minuter ner till affären med barnvagnen men det är så himla skönt att gå i min sons takt och bara hänga med. No stress.

Efter ytterligare en sväng ner till affären mötte vi en annan bil..glassbilen.
Ojsan, glassbilen..bilen med massa glass.
Min son älskar glass jag älskar glass..min sambo älskar glass.

Så skjut mig när jag har en enda räddning i tankarna.
-Inga kontanter..
-Men vi tar kort..

/Kom gärna rensa våran frys med oss                                         

Glass, kladd.. gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0