Stående problem

Idag var jag med om något väldigt intressant, jag stod nämligen och studerade en ERCP-undersökning.
Och medans jag stod där och fascinerades över hur häftig människokroppen är och hur det verkligen såg ut och fungerar invändigt i mag- och tarmkanalen.. så gick något (läs jag) snett.

Blyrockar på- tja, rätt hållning är det ju som gäller!
Sådant bör jag ju kunna.

Jag blev ungefär lika imponerad utav läkaren och sköterskorna som faktiskt står där med vikter på kroppen hela dagarna som av själva undersökningen och allt jag fick se.

Men jag var dessvärre alldeles för uppslukad av annat för att tänka på min egna kroppshållning...som sagt.
Då kan man få lite känningar i ben och rygg efteråt.

/Flubber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0