Smart-ass

Jag visste att det var något jag skulle handla när vi ändå hade vägarna förbi centrum, men jag hade glömt bort var det var precis när jag skulle kliva in på ICA.

Ni bara: "men, skriv upp det nångång då"!

Men sen kom jag precis på´t, det var ju saft jag skulle ha.
I knew it, en sån liten grej skulle vara superonödig att ha på någon kom-ihåg-lista.
Jag glömmer väl aldrig sånadär banala saker.

..men vi kom hem och har varit hemma länge nu, och jag kan fortfarande inte sätta på det där goda kaffet och avnjuta en kopp som jag längtade så mycket efter innan vi ens hade gått ut.

Och jag bara: "kommer jag komma ihåg att skriva ner en lapp om att jag skulle komma ihåg?".

Så nu får jag gå till affären igen.
Köpa kaffe, kaffe..ja kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0