Mikri Poli

.. i Kolymbia på Rhodos.
Ett helt sjukt mysigt ställe, kanske dock inte på högsäsongen om man gillar lugn och ro även om det mest är barnfamiljer där så blir det ju lätt tjo-och-tjim då liksom. Det märkte vi den sista dagen på hotellet då man knappt fick en stol under parasoll vid poolbaren.

Jag tänkte ju lägga in bilder nu va, men jag är tydligen inte helt pigg för att komma ihåg att bilderna jag hade redo för uppladdning ligger på den andra datan.

Sålänge kan jag ju berätta:

Flygresan gick bra som ni ser, typiskt nog fick vi sitta där vingarna syndes precis nedanför fönstret vilket jag tyckte var bra till en början. När vi sen skulle landa bestämde jag mig för att kika ut hela tiden för att trotsa min rädsla...
Dålig idé. 
Har ni sett hur vingarna på nåt vidrigt vis delar på sig, böjs och vecklas nedåt i bågar då?

Ingen som helst magsjuka, vi kunde tillomed dricka kranvattnet utan nån sån tanke, maten var fantastisk.
Vi hyrde en bil och drog en sväng till Rhodos stad..grekerna är ett härligt folk och minst sagt lika stolta. Ingen som drar i en och försöker locka med massa priser till just deras stånd av dom andra tjugio som ropar sju resor värre än hötorget. Nä, inget sånt alls!


-Rekommenderar starkt en resa dit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0