Bekväm kväll

Här sitter vi och åt chips med dipp..
Kom nyss hem från bäste Emelie och Martin. Vi har grillat och det var länge sedan jag käkade sånt här gott, halvblodigt och fylligt kött med härlig pastasallad till.
Smarrigt var det.

Solen sa hej då vid halv åtta snåret, och då försvann vi in till soffan istället.  
Med lite gott i glasen moffade vi ner oss i soffan och kikade på bilder från Rhodos på storskärm.

Nu är vi hemma och väntar in sömnen.

Eller vågar man lägga sig ner och sova..kommer man ens hinna somna?
Kommer vi att vakna imorgon eller kommer jordens undergång, som egentligen skulle ha startat lite tidigare idag men aldrig gjorde det, att börja pina oss snart istället?
Innan klockan tolv?

Jag tror inte det, så jag väntar istället på att det ska stå "Profeten tog sitt liv" (Med stor rubrik)..i morgon bitti när jag spanar in Aftonbladets förstasida efter en mycket god natts sömn utan varken kraftig jordbävning, enorma tsunamis eller någon undergång.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0