Vakna nu då..

Det blir liksom väldigt segt såhär mitt på dagen när mitt barn sover. Det är ingen som kastar russin omkring sig, ingen som leker kurragömma, ingen som kommer springandes mot mig med utsträckta armar och ger mig en stor puss i hela ansiktet med jordens härligaste kram, ingen som dansar till Bolibompa, ingen som biter mig i benet eller drar runt toapapper i lägenheten. Dötrist är det.

....äntligen helg och Mr.J ska vara hemma med oss hela helgen och det är superhärligt. Det blir lite rajtan tajtan då liksom...speciellt ikväll när jag ska vara lite extra glamourös och dra på mig slinghätta, för såhär som jag ser ut i håret nu är inte så sobert.

Jag tonade ju håret, och nu har jag tvättat det MINST 28 gånger och det har ju såklart inte försvunnit som det skulle. Fast det räknade jag ju med. Däremot räknade jag inte med att bara vissa partier skulle följa anvisningarna och faktiskt gå tillbaks till sin färg.
Ja, ni förstår vad jag menar... Välmelerad frisyr någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0