Snacket om droger i BigBrother-huset

Jag stör mig bara mer och mer på årets BigBrother. Alla minns väl tennisbollarna som kom infarandes över väggen på bakgården?
Vanessa sprang med dom till bikten, på stört (vad man fick se iaf)..
Nu snackar den där Nicky om att det var droger i dom. Och när han säger något- så ska man inte lyssna.

MEN, jag börjar fundera på om det är något lurt i själva kaffet dom får in där oavsett, eller i luften där.

Jag tycker alla ser lite konstiga ut, beteer sig underligt och är ovanligt flängiga. Se bara på den kristna lärarinnan som plötsligt står och dansar någon nakendans och ropar okristna ord om sig själv ut till svenska folket.

Den här Pelle Porseryd, menar att han inte känner till dom här uppgifterna om tennisbollarna.


http://nyheter24.se/noje/filmtv/543988-nicky-ecstasytabletter-kastades-in-i-big-brother-husetD

Kan inte bara polisen göra den där husrannsakan där, kräva pissprov på alla och kolla igenom kyl och frys.. så kanske man får lite ro när man ska kolla på tv11 på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0