Påhälsning från Köping

Jajjemensan, Marlene och Peter kom förbi och javade en stund. Dom hade en mässa att gå på så stunden blev inte jättelång.
 
Som tur är har dom ett litet mansion där borta i Köping, så vi tänker åka dit och semestra lite om ett tag. Det blir så trångt om vi skulle vara här allihopa. Dessutom har vi ingen pool eller vattenrutschkana.. eller en uteplats med baden-baden stolar och hängsoffa där man kan gassa lite med mysigt sällskap.
Trevliga människor det där!

Lite senare kom farmor Eva, med både pannkakor, grädde, egen hallonsylt samt äppelmos.. och ett piggt ben som varit skadat. Skönt!





Jag ska faktiskt göra en färganalys på mig själv senare, jag tror jag lutar åt hösthållet. Ska bara hitta en vettig sida på internet att göra det på.

Jag har liksom gått i en mörkgrå mössa hela vintern, fram tills nu. Och jag tänker inte sätta på mig en sådan färg igen. Aldrig.
Varför har ingen sagt till mig att jag inte passar i mörkgrått?
Och varför ser det bra ut i spegeln, men inte på ett kort från en annan vinkel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0