Känns bra på nåt vis..

Att vårdguiden har vettig information för dom allra flesta är väl många överrens om?
Ibland (men oftast) är det en gravid tjej på omslaget, då blir många irriterade eftersom tidningen Vårdguiden, som kommer i brevlådan, inte riktar sig till alla typer.
Men jag blir så glad när vårdguiden tar saker för givet:



Nä, men hörrni.. är det bara trötta, sura, dumma och fula människor där ute?
Trist att det har gått så långt att t.o.m en tidning som denna slänger det rakt i ansiktet på en.

Kommentarer
Postat av: emma

svar: Tack så mycket! :)



Ja, jag tänkte gå in igår på förmiddagen och då var blogg.se nere och sedan märkte jag då jag väl kom in att den hade nog legat nere rätt så länge igår :O

2011-03-03 @ 08:55:58
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0