Goddagens..

Alltså, jag har nog aldrig varit så nervös inför ett provreslutat som jag är nu, alldeles jättenervös.
Jag har skrivit prov i Psykologi, med min turpenna, med nymålade naglar och med ett superfokuserat öga..jag har givetvis 2 ögon, men det ena sov fortfarande efter nattens sömnlösa timmar. Så jag hoppas verkligen att min högpresterande insats gjorde susen.
Ska tillägga att jag hade ett glas vatten ståendes på bänken. Det betyder att jag redan hunnit slänga i mig 2-3 koppar innan jag kom till skolan, det borde ju vara därför jag mår lite illa nu såhär när jag är inne på en 4e kopp och inte hunnit äta något stadigt..

Jag hoppas jag får ett svar snart, för psykologi är mitt favoritämne och det är så onödigt att få svettningar när tanken dyker upp att jag inte klarat det jag är mest intresserad av. Det vore ju trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0