Lite ögonbryn och lite pennor

Jag brukar inte sminka mig så mycket, faktiskt. Mest någon mascara, lite eyeliner men viktigast av allt ögonbrynen. Ni kanske minns att mina små bryn gör lite som dom vill, det finns inte på kartan att jag går utanför dörren utan att göra dom lite mer..ehm..hela på nåt vis.

Därför har jag lyxat på mig sminkpennor som jag tyckte var lite dyra som jag säkert förtörnar mig själv för om dom inte kommer till användning.
Jag är mycket nöjd, mycket nöjd.

Make Up Store och jag.

Nu är det här ju visserligen bara en ögonbrynspenna samt en ögonpenna, och jag är så glad att jag inte behöver stå och fundera ut en massa annat. För det finns ju hur mycket som helst som jag inte använder.
Bara såatte ni vet, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0