3 små söta sjusovare

Det är vi det.
Den ena efter den andre gäspen och den tredje sover.

Igår hade vi tjejkväll och jag fick specialbehandling av min sambo, det blir så när inga andra vill komma så akut. Så nu har jag fått håret gjort iaf, det här med att sitta och virka ur slingor ur en mössa själv blir så svårt när man inte ser alla vinklar på hjässan.
Mina ögon i nacken gäller inte här.

För övrigt så sitter jag och kikar lite och tycker att bilbarnstol är dyrt, 3000 är ok. Men ändå lite för mycket. En stol för en fyraåring är liksom under tusenlappen medans en stol för ett mindre barn kostar tredubbelt. Ett mindre barn behöver ju lite mer säkra byggen på stolen, det kan vi ju enas om..
Å andra sidan blir ju stolen större.. och tar mer plats med åren.

Ska det vara så dyrt allting?.. för dom minsta människorna liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0