Supertrevligt läge..

Verkligen.
Idag var vi och handlade lite färg, en vattenkanna och penslar i centrum. Efter två timmar ville jag bara sätta mig ner, så vi drog oss iväg till lekparken.
Äntligen skulle jag sätta mig ner, öppna min läsk och bara njuta.
När jag hade tagit upp sandleksakerna ur vagnen så kände jag hur det luktade.

Ja, det luktade liksom förjäv..

Jag tittade runt, och under bänken låg en hög av något mysko.
Jag reser mig upp och ser att jag har suttit på en bänk där någon antagligen spytt rätt på bänken.

Mycket trevligt, hur gör jag nu?
Jo jag sätter mig på sandlådekanten, jag hade ju inte alls fått någonting på byxorna.
Elleeer?

Små sandfläckar som satt kvar vid hemgången avslöjade allt.
Mycket vidrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0