Ibland regnar det..

..och ibland gör inte det någonting.
Speciellt inte om man har gummistövlar, regnkläder och nånting som skyddar den här kaluffsen.

Eller så håller man sig bara inne och bakar kakor.

Det är när sådana här dagar dyker upp som jag ser massa fördelar med att ha en trädgård, altan eller vad som helst som går att gå ut på som är större än en balkong.
Där det får regna hur mycket det vill medans jag sitter under torrt tak i hängsoffan och tittar ut på min lycklige son som plaskar i vattenpölar.

Jag inser nu också att jag borde ha ett par läckra gummistövlar..trots allt.
Vi kommer ju inte att flytta till vårt drömradhus inom 2 månader. 
Har inte ens börjat spana, men jag vet hur jag vill ha det. Huvudsaken!

Jag gillar inte när vädret hindrar mig från att gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0