Här hänger vi idag..

..och silar sand, bakar några sandkakor, gungar en massa och njuter lite halvdant utav värmen.

Lill-våfflan kan ta sig upp för lekställningen och åka stora rutschkanan alldeles utan hjälp. 
Men han e ju så liten och pluttig så han flyger verkligen ner. Snabbt. 
Så jag åker gärna med honom, dels för att jag finner det kittlande i magen och dels för att det fortfarande ser lite okontrollerat ut när han studsar ner på sin lilla rumpa i den där raska farten.

Och nu är vi hemma igen och har precis ätit smarrig köttfärssås och spagetti, badat en snabbis, nattat barn och sanerat köket efter middagens utforskning.
Jag lägger mig på soffan ett slag och kikar på reprisen av Solsidan.
Låt oss få en säsong till?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0